گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد
سرخط خبرها

آمار هفتگی پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت (۷ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۸۳۳۴
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
آمار هفتگی پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت (۷ بهمن ۱۴۰۲)
فیلم سینمایی هاوایی به کارگردانی بهمن گودرزی همچنان در صدر پرفروش‌ترین فیلم سینمایی در هفته‌ای که گذشت، است.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان رضوی طی هفته گذشته (از  ۳۰ دی  تا ۶ بهمن ۱۴۰۲)  به شرح زیر است:

۱-فیلم سینمایی هاوایی به کارگردانی بهمن گودرزی، با فروش  ۲۷ هزار و ۷۷۴ بلیت در ۵۶۴ سانس، ۱۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۳ دی ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۲- فیلم سینمایی هتل به کارگردانی مسعود اطیابی، با فروش ۱۶ هزار و ۸۵۷ بلیت در ۴۳۳ سانس، ۷ میلیارد و ۴۰۳ میلیون ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از پنجم مهر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۳-فیلم سینمایی ویلای ساحلی به کارگردانی کیانوش عیاری، با فروش ۷ هزار و ۲۱۱ بلیت در ۳۱۴ سانس، ۳ میلیارد و ۳۸۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۴_ فیلم سینمایی ورود خروج ممنوع به کارگردانی امید آقایی، با فروش ۸ هزار و ۵۴ بلیت در  ۳۱۱ سانس، ۳ میلیارد و ۳۳۵ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۵-فیلم سینمایی فسیل به کارگردانی کریم امینی، با فروش۷ هزار و ۱۵۴ بلیت در ۲۶۴ سانس، ۳ میلیارد و  ۲۸۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است.

۶- انیمیشن سینمایی مسافری از گانورا به کارگردانی سید احمد علمدار با فروش ۶ هزار و  ۷۵۷ بلیت در  ۱۸۶ سانس، ۲ میلیارد و ۱۲۶ میلیون و ۲۶۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این انیمیشن از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۷- فیلم سینمایی بچه زرنگ به کارگردانی حامد جعفری، با فروش ۲ هزار و ۹۷۲ بلیت در  ۱۴۹ سانس، یک میلیارد و ۵۷ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۵ مهر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۸-  فیلم سینمایی نارگیل۲ به کارگردانی سیدداود اطیابی، با فروش هزار و ۶۶۶ بلیت در ۵۹ سانس، ۵۴۳ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۹- فیلم سینمایی سلفی با رستم به کارگردانی حسین قناعت با فروش هزار و ۳۰۰ بلیت در ۱۴ سانس،  ۳۰۰ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم  از ۸ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۰_ فیلم سینمایی جوجه تیغی به کارگردانی مستانه مهاجر، با فروش  ۵۷۵ بلیت در  ۲۲ سانس،  ۱۹۱ میلیون و  ۸۴۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از  ۲۴ آبان ۱۴۰۲ آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->